In de media

Regelmatig word ik geïnterviewd om mijn visie te geven op het voedsellandschap van vandaag en morgen. Afgestemd op de doelgroep plaats ik trends en hypes in een grotere context, en schets ik commerciële mogelijkheden voor bedrijven in te spelen op de tijdgeest.

Publicaties zijn verschenen in vakbladen, kranten en tijdschriften als Misset Horeca, Elle Eten, Vice, Food Personality, Distrifood, Marketingtribune en delicious. Magazine.

boerderij

‘We zitten nou eenmaal in een systeem met dieren, dat zal niet verdwijnen. Alleen de manier waarop we met dieren omgaan dat gaat wel drastisch veranderen.’

floriade

'Lokaal voedsel krijgt een nieuwe dimensie. In de toekomst zijn Hollandse citrussen en wasabi uit de kas de nieuwe standaard. Het concept ‘de kas’ is een heel mooi Hollands podium waar nog vele verrassingen gaan volgen.'

logo_share_social

‘Je échte concurrent is niet het bedrijf dat ongeveer hetzelfde product maakt. Een brede blik die verder reikt dan je naaste concurrent, geeft je inzichten die je kunt vertalen naar nieuwe services of diensten.’

bakkerswereld

‘Supermarkt hijgt bakker in de nek, retailers weten steeds beter wat consument wil, dus met alleen een tarwebruin red je het niet om de klant te blijven trekken.’

elle-eten

‘Gemberwortel, wasabi, mierikswortel: die prikkelende pijn bij het eten geeft een bevredigend gevoel. We zien de pepers ook steeds meer terug in alcoholische dranken.'

distrifood

'Niemand zit te wachten op een halve courgette of driekwart kool in de koelkast. Dat vergt creativiteit om mee te koken, wat voor velen een uitdaging is.'

De toekomst wacht niet

Op de hoogte blijven van dé ontwikkelingen binnen food en innovatie? Connect met me op Linkedin en lees daar actuele blogs en artikelen over de trends van nu en morgen.